تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

اعتراف

تو ماه رمضون یه رسم بین منو شاخه نبات باب شده که بعد افطار که احساس سنگینی میکنیم میریم توحیاط حرف میزنیم

بعد داشتیم حرف میزدیم یهو شاخه نبات یه اعتراف کرد که توبچگی چه شیطنتایی کرده وخییییلی خندیدیم  دیگه چون چسبید

هرازگاهی باز یه اعترافاتی میکنه گاهی وقتا میخندیدم گاهی ازاعترافا عجیب غریبه گاهی اعترافا واکنشش یه نگاه عاقل اندرسفیه ست

شبا شاخه نبات زودتر میخوابه ومن تمام تلاشمو میکنم که بیشتربیدارش بذارم

یه اعترافم ازش گرفتم خخخ اونم یه اعتراف ازمن گرفت من یه قضیه ای از 5سال پیشو براش تعریف کردم واون موقع کم کم چیزایی رو که یادم رفته بود

برگشت به ذهنم ودیدم من چقدر بدشانسی اوردم چقدر سادگی کردم وایییییی خیلی وقتا خدا بهم رحم کرده وگرنه من یه کاری دست خودم میدادم

شاید یه روز این قضیه رو براتون گفتم

بعد گفتنش شاخه نبات خیلی تعجب کرد ازاینکه من قبلا همچین کاری کردم

شاخه نبات خیلی ادم جالبیه برای من یه پسربچه تخسه بخاطر بعضی ازرفتاراش

بعضی وقتا میخندم به واکنش هاش

البته برایه من اینطوریه فقط

مثلا تومرام این بچه نیست پتو بکشه روخودش(جالب اینجاست پتو رومن میکشه ها)اونشب حرصم گرفت دیدم بالش اینطرفش گذاشته دستشو گذاشته 

زیر سرش خوابیده دیگه سرشو بلند کردم  بالشو گذاشتم براش خیلی عصبانی بودم بعد فرداش بهش میگم میگه تو بالش نذاشتی زیر سرم هرچقدرمنتظر

موندم نیومدی بذاری(ایکون خیلی تعجب)

نگو این قهرم کرده خب خودت بذار چی میشه مگه

یادمه اونموقع که داشت اماده میشد برا خدمت و ماهنوز همو ندیده بودیم  گفت یه چیز میگم قول بده ازم ناراحت نشی منم قولو قسم که باشه بگو

 بعد میگه من یکی ازچشام کوره(مجددا ایکون تعجب)

بعد یکم بعد میگه الکی گفتم  منم بهش گفتم تو بااین عقل ناقصت نمیدونی اگه کور بودی ازخدمت معاف بودی؟

اینم کپ کرده بود انتظار نداشت اینجوری جواب بدم اما حقش بود

حالا دیشب باز یهو داریم حرف میزدیم یهو گف یه اعتراف هست برا بعد عروسیه که مطمعن بشم دیگه ولم نمیکنی

حالا من میگم بگو میگه نهههه بعدا میگم اصرار نکن هی اصرار که بگو بعد میگه دس رو قلبم بذار بگو جون شاخه نبات ولم نمیکنی

منم گفتم باشه بگو هی مکث میکنه میگم داری یه دروغ اماده میکنی زود بگو

بعد میگه من یه چشمم کوره انقد خندیدم که نگو 

یاد اونموقع افتادم گف اره یادمه بعد که گفتم کورم خیلی خیطم کردی منم گفتم حقت بود

دیوونه بازیای زیادی داریم



نظرات 4 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 22:51 http://aloonakema

چه جواب باحالی دادی بش.حالشو گرفتی اون موقع.انشااله همیشه شادوخندون باشید.راستی فایله بت رسید؟

اره ممنونم که لطف کردی
عزیزم امشب دانلود میکنم

هیما یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 17:09

سلام جیگر طلا جون . منم خیلی خوشحالم که پیدات کردم

سلام عزیزم

دخترک یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 15:49

جالبینا حوصلتونم سر نمیره اینطوری

کجاشو دیدی

کیمیا یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 15:04 http://http://mesle-ma.blogsky.com/

الهی همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه ...

ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.