تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

ماخوبیم

سلام به همه چطورید خوبید؟

اقا من شرمندتونم که نمیتونم نظرارو تایید کنم یا اگه میکنم بدون جوابن

سعی میکنم کمتربیام خونه مامانم اینا وبیشتر وقتی که خاله میخواد بره ونمون میام

جمعه هم مامانبزرگم  دعوتمون کرد برای نهار و صبح جمعه ای اولین دعوای ما بود که دلیل دونفر دیگه بودن که نمیدونم حکمتش چیه

بی ابروییه اونا زندگیه ماروتحت تاثیر قرار داده وباعث ناراحتیه ماشدن

چندروزیه سردرد دارم شاید علتش این خاله پریه

دیگه اینکه خیلی دلم هواتونو میکنه

کلا خیلی خوبه ارامش خوبی دارم توخونه ی خودم چندروز دیگه هم مراسم عقد برادرشوهرمه اما نمیشه بریم تازه اومدیم

همش خودمو باتلویزیون سرگرم میکنم تا شاخه نبات بیاد بعد دیگه سر کنترل باهم کل کل داریم یادتون باشه تو شروط ضمن عقدتون اینو قید کنید

که علاوه بر حق طلاق حق کنترل تلویزیون روهم بگیرید بعدا به دردتون میخوره هه هه

فقط هردومون خندوانه رودوست داریم و کلی شوق میکنیم واسه پخشش

اشپزی هم خیلی خوبه توخونمون خیلی طول میکشه مواد غذایی مصرف بشه چون دونفریم یه بار میگو رو سوزوندم و شاخه نباتو تهدید کردم وگفتم اگه بری به

کسی بگی دیگه اشپزی نمیکنم بعله

اخه یه بار توجمع بودیم گفت من از سرکار خسته برگشتم ظرف شستم همه منو دعوا کردن که هرکس یه وظایفی داره ودرست نیست خسته برگرده ظرف بشوره

چه خوب شد رفتیم خونمون وایییی انقد خوبه 

دیگه چی بگم؟

قربونتون برم فداتون بشم

ستاره بچینییی نظر بذاریییی بوس بوس


نظرات 3 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 13:57 http://aloonakema.mihanblog.con

خوشحالم که رفتید سر خونه زندگی خودتون.ادم بعد از عروسی ارامش خاصی پیدا میکنه.حالا که به این ارامش رسیدی فرصت خوبیه برای زندگیت هدفی در نظر بگیری و براش تلاش کنی.امیدوارم در کنار هم خوشبخت باشین و شاد.

فدات بشم راستش ی چندروزیه فکر میکنم باید هدفم چی باشه باید چیکارکنم
مرسی

سمانه سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 11:40 http://vaniajoonam1389.niniweblog.com

ااای جااانم ان شاله همیشه آرامش داشته باشید و شاد باشید...
از الان ممنئع کن حرفعای تو خونتون رو جایی ببره اینجوری بقیه به خودشون اجازه نمیدن دخالت کنند...

ممنونم عزیزم
اره راست میگی

هیما دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 15:47

آره خونه خود آدم یه آرامش دیگه داره
کنترل خونه که کلا دست من بود... الان هم دست پرهام
خوشبخت باشی گلم

بچه ها که دیگه اعجوبه ن بخاطر اونا چندین نفر ادم بزرگ باید بشینن موشوگربه نگاه کنن
انشالله پرهام سلامت باشه
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.