تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

فرداشب مراسم عقد برادرشوهرمه تو کرج اما نشد بریم 

هردومون دلمون اونجاست اما نمیشه بریم 

انشالله خوشبخت بشن

کاش میشد بریم

دلم مشهدوهم میخواد خداییش خیلی میچسبه مشهد

امام رضا منو شاخه نباتم بطلب بیایم

پارسال روز تولد اقا عقد مابود



نظرات 2 + ارسال نظر
☆بهار☆ چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 15:22 http://bahareu.blogfa.com

وای عزیزم دیگه شدی هانوم خونههههه.
از این اتفاقات زیادیییییییییییی برشته شدن حالا حالاها طبیعیه...اصن انگار تازه عروسا باید این مراحلو داشته باشن وگرنه که معلوم نمیشه لای پر قو بودن که

خیلی خندیدم
زیادیییییییییی برشته شدن
خخخخخ
راس میگی یه مرحله ست

مهربانو سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 20:46 http://www.7168.blogfa.com

چه همه پست گذاشتی من نخوندم وای اصفهان خیلی خوبه جای باحالی انتخاب کردین.
آی آی شنیدم غذا میسوزونی ؟؟؟آره؟؟؟ الکی مثلا من سرآشپزم^_^
تو اتوبوس همیشه ازین اتفاقات فرهنگی میفته جای تغجب نداره
ایشالا امام رضا میطلبه...امشبم که میلادشه

ما اینیم دیگه
خیلی عالی بود اصفهان
نه کی گفته؟من غذا نسوزوندم
خخخخ
انشالله دیشب انقد دلم هواشو کرده بود دعا کردم ماروبطلبه بریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.