تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

کوتاه

ظهرخواستم پست بذارم  که دیدم سکه ی کافی برای تکمیل کردن یه گوشه ی دهکده مو دارم یکی ازکارگرام 5دقیقه ی دیگه بیکارمیشد

تصمیم گرفتم این 5دقیقه رو مراقب باشم که بهم حمله نکنن سکه هامو ببرن

یه سررفتم ی جایی(دبیلیوسی)اومدم دیدم  حمله کردن دودمانمو به باد دادن

کارگر بیکار شده بود مجبور شدم سربازامو اماده کنم برم برای اتک که سکه گیرم بیاد

سکه که گیرم افتاد کارگرم رفت سرکار 

تا من از کلاش اف کلنز  دربیام مامانم اومد پیشم دیگه لپ تاپو بستم و حرف زدیم

همیشه فکرمیکردم سختی خیاطی فقط برش زدن پارچه ست اما الان برای دوخت با چرخ خیاطی مشکل دارم وقشنگ نمیدوزم گاف های جالبی هم میدم

دوشب پیش که یه تاپ دوختم خیلی اشتباه دوختم و شکافتم و روح دوروبریا شاد شد

درحال حاضر خاله بزرگه خونمونه که البته یه جنگ دیروز به پا کرد وفک نمیکنم دوست داشته باشید بدونید قضیه چیه

دیگه اینکه دیشب رفتیم بیرون و به اصرار شاخه نبات شامو بیرون بودیم

و بعد مامان زنگ زد گف قراره برای خواهرت خواستگاربیاد

اقا انقد ضایع ست که این با پسره درارتباطه که حدوحساب نداره

انشالله که خیلی زود ازدواج کنه

دیگه چی بگممممممم

هیچی به ذهنم نمیرسه

به قول سنجد 

هع برمیگردم

نظرات 7 + ارسال نظر
☆بهار☆ شنبه 27 تیر 1394 ساعت 13:09 http://bahareu.blogfa.com

آفرین جیگرطلای خودم تو موفق میشی اولشه که گاف میدی...عوضش اگه انگیزه داشته باشی یه خیاط درست حسابی میشی...
سریال میخک شبکه دو رو نیدیدی قبلا میذاشت؟؟؟اون دختره رو الگوت قرار بده
پس کی میان خواستگاری خواهرت؟؟؟تو پسررو نمیشناسی؟ندیدی؟؟؟

اومدم پیشت جواب دادم

SamaN جمعه 26 تیر 1394 ساعت 16:08 http://majidriddel.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارم اگه دوست داشتی به مسر بزن اگه مایل باشی تبادل لینک داشته باشیم .من شما رو لینک می کنم

سلام میام

آنا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:37 http://aamiin.blogsky.com

من خیاطی را تا همون بخش الگو دراوردن و بریدن دوست دارم. دوختش را دوست ندارم. البته دوختش ساده است فقط باید حوصله کنی و کم کم یاد می گیری هر قسمت را چطوری باید بدوزی. نگران نباش. خیلی ساده است.

اره باید حوصله به خرج داد

مینا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 12:07 http://aloonakema.mihanblog.com

سلام عزیزم.افرین که همت کردی خیاطی کنی.ولی اگه مثل من بخوای بدون یادگبری خیاطی کنی زده میشی و وسط کار اعصابت خورد میشه.اگه نمیخوای کلاس بریی من یه سری فایل اموزش خیاطی دارم.کتابهای رشته خیاطی فنی حرفه ایه که از اینترنت دانلود کردم.شاید سرچ کنی بتونی پیدا کنی من سایتشو یادم نیس.خیلی عالیند.و عالی از پایه توضیح داده.میتونی بریزی رو گوشیت و همراه باهاش خیاطی کنی.زیاد حجمی هم نداره.اگه خواستی ایمیل بده برات بفرستمشون.

سلام عزیزم
دخترعمه م که خیاطی میکنه الگوکشیدنو یادم داده
ادرس ایمیلمو برات میفرستم

مهربانو جمعه 26 تیر 1394 ساعت 11:04 http://www.7168.blogfa.com

اه پس به خاستگاری رسید پس همشهری هم هست ک انقد زود آمار میرسه خوشبخت بشن

اره تو همین خیابون مامیشینن حکم همسایه رودارن و باباش دوست بابامه

فری خانوم پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 23:49

خیاطی حوصله میخواد خیلی زیاد .. من که ندارم متاسفانه

خیلی دوس دارم یاد بگیرم

خانم توت فرنگی پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 22:51 http://pasazvesal.blogsky.com

مامان من خیاط خوبیه اما من تو این مورد خیلی خنگم!
چه خوبه که واسه خواهرت خوب می خوای با اینکه خوب نخواست واست
مهربونی قشنگه

خیلی دوس دارم یه باجناق خوب نصیب شاخه نبات بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.