تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

تونوبرانه یک عمر انتظار منی

شاخه نبات و جیگرطلا

احول اینروزای من

این مدت سه تا نی نی دنیا اومد

یکیش نوه ی خواهرشوهروبرادرشوهربود که اسمشو گذاشتن پارمیس

یکیش بچه ی عمه بود اسمشو گذاشتن فاطمه نورا

یکیشم بچه ی دخترعمه و دوست صمیمی شاخه نبات که اسمشو گذاشتن سامیار

دوتا نی نی دیگه هم توراهن که دوتاش پسرن 

پریشب رفتیم خونه دخترعمه و دوست شاخه نبات پیش سامیار کوچولو هرچی فکرکردیم چی ببریم لباس که همه میبرن

پول هم من موافق نبودم رفتیم فروشگاه و یه ماشین کنترلی خیلی خوشگل خریدیم و یه جعبه شیرینی و رفتیم 


شب خوبی بود خاله هاهم خونمون بودن و وقتی برگشتیم تا 3صبح باخاله حرف میزدیم اونیکی خاله هم داره به من محبت 

میکنه که من ازش دلخور نباشم اما خب من شناختمش دیگه

کلی تعریف میکنه و میگه شاخه نبات خیلی بهت میرسه مدام چیزای جدیدوخوب میخری درصورتیکه وقتی نیستم به مامانم

میگه معلومه اینا به زن اهمیت نمیدن

یه چیز دیگه اینکه جدای از خریدای اشپزخونه پرونده یخچال بسته شد

ویه یخچال خوب گرفتم خداروشکر البته مشاوره های خاله وسطی وشوهرخاله خیلی کمک کرد و دستشون دردنکنه بامااومدن

ماه رمضون هم خداروشکر میتونم روزه بگیرم بجز یه مورد که قبلا خفیف بود اماالان حاد شده مشکلی نیست

 البته الان عذرشرعی دارم 

دیگه اینکه شاخه نبات خیلی خسته ست ومیگه به سفر احتیاج دارم ازیه طرف دیگه نمیارزه تواین حالت که خیلی به پول نیاز داریم بیایم خرج مسافرت کنیم

البته اونشب که خونه دوست شاخه نبات بودیم برنامه دشت ارژن روچیدن برای عید فطر اگه بشه خیلی خوبه

چون من دشت ارژن روخیلی دوست دارم مخصوصا اون الوچه هاش واییییی

دیگه اینکه جو خونه همونجوره وبابا نیست البته و بندرعباسه و گفته بیاد بهمون کمک میکنه البته ما جوری برنامه ریختیم 

که اگه بدقول شدن هم بازبتونیم بریم خونمون


نظرات 4 + ارسال نظر
زرین سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 12:13

رفتی دشت ارژن جای مارا هم خالی کن.شبا میرید دریا؟دیشب یکی از دوستان از دریای بوشهر عکس گذاشته بود.....منم دلم دریاخواست.....

حتما عزیزم
همیشه نه چون خیلی گرمه شهرما خیلی شرجیه وقتی میریم بیرون خیابون ساحلی که میریم اذیت میشیم
شاخه نباتم وقتایی که میشه بریمو سرکاره
خیلی قشنگه دریا
خیلی احساس خوبی میده به ادم
انشالله یه وقتی که هوا خوب باشه بیاید که بریم ساحل

شادى سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 03:59

سلام دوستى جون .......

سلام عزیزم

tarlan دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 22:38 http://tarlantab.blogsky.com/

قدم نو رسیده ها مبارک عزیزم ایشاالله بزودی قدم نو رسیده تو رو تبریک بگم عزیزم
یخجال هم مبارکت باشه با شادی استفاده کنی عزیزم

ممنونم
انشالله
سلامت باشی

مهربانو یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 01:42 http://www.7168.blogfa.com

سلام گل گلی من:***
چقد دلم برات تنگ شده بود.بقلللللل سفت:***
من بدکی نیستم تو چطوریی؟؟؟شوهری خوبه؟؟
وبلاگ قبلیتو تو بلاگفا ثبت کن خب خوااهر جان رمز جدید میتونی بدی منتها پست هات پریده مث هممون

سلاااااااااام
منم دلم برات تنگ شده بود همش میگفتم نکنه برای همیشه دیگه بیخبر بمونم

من خوبم
همینجا خوبه اونجا رو دیگه نمیتونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.